קורות חיים לדוגמא – מחסנאי

להלן דוגמא לקורות חיים של מחסנאי. קורות החיים פותחים בפרטי הקשר החשובים: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית. רצוי לציין רישיון נהיגה בתוקף ואם יש אז גם בעלות על רכב, נקודה המעידה על זמינות וניידות.
מומלץ לציין בקצרה את האופי שלכם והיכולות הקשורות לתפקיד של מחסנאי (בדוגמא – “יכולות פיזיות, עבודה בצוות, חריצות, דיוק, אחריות” וכו’).
קורות החיים מציינים את נושא ההשכלה- השכלה תיכונית, וקורסים (בדוגמא – קורס office).
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם, הכולל מקומות עבודה ותפקידים שונים. כדאי לציין את תפקידכם הקודמים והנושאים שהיו תחת אחריותכם. בדוגמא ניתן לראות כי בניסיונו הקודם מילא המועמד מספר תפקידים בתחום המחסנאות – “מלקט סחורה, מחסנאי”, בנוסף מפורטים תחומי האחריות השונים שהיו במסגרת תפקידיו הקודמים, (למשל – אחראי על הזמנות ללקוחות, סידור סחורה, מעקב ובקרה אחר המלאי, עבודה בצוות, ניהול משימות תחת לחץ של זמן, דיוק” וכו’). פירוט זה מראה תחומי האחריות של המועמד, ומכאן שהוא בעל ניסיון ויכולות.
פירוט על שירות צבאי, במיוחד אם קשור לתחום המחסנאות, מוסיף לקורות החיים. בדוגמא – שירות בחיל המודיעין, ביחידה מובחרת, בתפקיד של תכנון ופיקוח על הייצור עד לקבלת מוצר מוגמר.
כדי לעזור לכם בתהליך כתיבת קורות החיים, מומלץ לקרוא לגבי איך כותבים קורות חיים.
בנוסף קיים מאגר באתר של דוגמאות לקורות חיים.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – מחסנאי בפורמט WORD

להלן תמונה של דוגמא לקורות חיים מחסנאי

דוגמא לקורות חיים מחסנאי דוגמא לקורות חיים מחסנאי

ניתן לראות בתמונה למעלה דוגמא לקורות חיים מחסנאי

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות