דוגמא לקורות חיים – מכונאי

להלן דוגמא לקורות חיים של מכונאי. קורות החיים פותחים בפרטי הקשר החשובים: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית. רצוי לציין רישיון נהיגה בתוקף ואם יש אז גם בעלות על רכב, נקודה המעידה על זמינות וניידות.
מומלץ לציין בקצרה את הידע, הניסיון והחיבור לתחום הרכב, האופי שלכם והיכולות הקשורות לתפקיד של מכונאי (בדוגמא – “יכולות פיזיות, עבודה בצוות, חריצות, אחריות, מקצועיות וניהול משימות” וכו’).
קורות החיים מציינים את נושא ההשכלה – השכלה תיכונית, קורסים (בדוגמא – הנדסאי במכונאות רכב, מכללת עתיד) והצטיינויות (“סיום הלימודים בהצטיינות”).
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם, הכולל מקומות עבודה ותפקידים. בדוגמא ניתן לראות כי בניסיונו הקודם שימש המועמד כמכונאי רכב במוסך פרטי ובחברת השכרת רכב – בנוסף מפורטים תחומי האחריות השונים שהיו במסגרת תפקידיו הקודמים, (למשל –”טיפול ותיקון רכבים, מתן שירות מקצועי ללקוחות, ביצוע מעקב ובקרה על הרכבים המגיעים, יכולת עבודה בצוות” וכו’). פירוט זה מראה על תחומי האחריות של המועמד, ומכאן שהוא בעל ניסיון ויכולות.
פירוט על שירות צבאי, במיוחד אם קשור לתחום המכונאות, מוסיף לקורות החיים. בדוגמא – שירות בחיל האוויר, בתפקיד של מכונאי רכב.
כדי לעזור לכם בתהליך כתיבת קורות החיים, מומלץ לקרוא לגבי איך לכתוב קורות חיים.
בנוסף קיים מאגר באתר של דוגמאות לקורות חיים.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – מכונאי רכב בפורמט WORD

לצפייה בעוד דוגמא לקורות חיים

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות