קורות חיים לדוגמא – כבאי

להלן דוגמא לקורות חיים של כבאי. קורות החיים פותחים בפרטי הקשר החשובים: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית. רצוי לציין כל רישיון נהיגה בתוקף שיש ברשותכם ואם יש אז גם בעלות על רכב, נקודה המעידה על זמינות וניידות.
מומלץ לציין בקצרה את האופי שלכם והיכולות הקשורות לתפקיד של כבאי (“יכולות פיזיות, עבודה בצוות, חריצות, דיוק, אחריות” וכו’).
קורות החיים מציינים את נושא ההשכלה- השכלה תיכונית, וקורסים (בדוגמא – “קורסי כבאות, בסיסי ומתקדם מטעם ביה”ס הארצי לכיבוי והצלה”).
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם, הכולל מקומות עבודה ותפקידים שונים. כדאי לציין את תפקידכם הקודמים והנושאים שהיו תחת אחריותכם. בדוגמא ניתן לראות כי בניסיונו הקודם מילא המועמד את תפקידו ככבאי בכיבוי והצלה בפתח תקווה – בנוסף מפורטים תחומי האחריות השונים שהיו במסגרת התפקיד וכן היכולות שגילה תוך כדי עבודה . למשל – השתתפות באירועי חומ”ס, כיבוי שריפות והצלת חיים. התנהלות נכונה בשטח וקבלת החלטות בזמני לחץ ושעות חירום.
פירוט על שירות צבאי, מוסיף לקורות החיים. בדוגמא – שירות ביחידת גבעתי בתור לוחם, השתתפות במבצעים מיוחדים – מראה על האופי של המועמד כאדם בעל קור רוח ויכולת להתנהל במצבי לחץ ומשבר.
כדי לעזור לכם בתהליך כתיבת קורות החיים, מומלץ לקרוא לגבי איך כותבים קורות חיים.
בנוסף קיים מאגר באתר של דוגמאות לקורות חיים.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – כבאי בפורמט WORD

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות