קורות חיים לדוגמא – מנהל תפעול

להלן דוגמא לקורות חיים של מנהל תפעול. קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית.
מומלץ לציין בתמציתיות את היכולות ותכונות האופי שלכם הרלוונטיות לתפקיד זה. (“עמידה בזמנים, יכולת לנהל צוות, בעל חשיבה אנליטית ולוגיסטית” וכו’).
קורות החיים מציינים בבירור את נושא ההשכלה-מקומות ההשכלה (“אוניברסיטת תל אביב”, “מכללת רמת גן”), תארים (“תואר ראשון בתעשייה וניהול”), קורסים (“קורס ניהול רכש”) והצטיינויות (“סיום התואר/ הקורס בהצטיינות”).
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם, הכולל מקומות עבודה ותפקידים. כדאי לציין את תפקידכם הקודמים והנושאים שהיו תחת אחריותכם. בדוגמא ניתן לראות כי למועמד יש ניסיון וותק בתור “מנהל תפעול באלדן, חברה לייצור ושיווק מזון“ וכמו כן הוא מפרט על הנושאים עליהם היה אחראי במסגרת התפקיד. (למשל, ניהול והובלת צוות עובדים, אחראי על סידור עבודה, יצירת קשרים עם ספקים וקבלני משנה לצורך התייעלות החברה, מעקב ובקרה אחר ביצועים וכו’). פירוט זה מראה על הנושאים הרבים אשר היו בתחום אחריותו של המעומד, ומכאן שהוא בעל ניסיון וידע רב. אם הצטיינתם במהלך התפקידים הקודמים, ציינו זאת – הדבר יוסיף לכם נקודות זכות.
בנוסף, מומלץ לציין את השירות הצבאי וכן שפות נוספות המהוות יתרון.
באתר ישנו מאגר של דוגמאות לקורות חיים במקצועות שונים.
כדאי לקרוא לגבי איך כותבים קורות חיים כדי שקורות החיים שלכם יהיו מעולים.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – מנהל תפעול בפורמט WORD

להלן תמונה של דוגמא לקורות חיים תפעול

דוגמא לקורות חיים תפעול דוגמא לקורות חיים תפעול

ניתן לראות בתמונה למעלה דוגמא לקורות חיים תפעול

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות