קורות חיים לדוגמא – אנליסט

להלן דוגמא לקורות חיים של אנליסט. קורות החיים פותחים  בפרטי הקשר החשובים: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית.
מומלץ לכתוב בקצרה את היכולות שלכם הקשורות לתחום האנליזה (“אחראי, יוזמתי, יודע לנהל צוות ולעבוד בצוות, בעל הבנה מהירה וידע בניתוח נתונים ובניית דו”חות” וכו’).
קורות החיים מציינים בבירור את נושא ההשכלה – מקומות ההשכלה (“השכלה תיכונית – בליך, השכלה גבוהה – אוניברסיטת בר-אילן”),תארים (“תואר ראשון בכלכלה”), הצטיינויות (“סיום תואר בהצטיינות, ממוצע 90″).
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם, הכולל מקומות עבודה ותפקידים. רצוי לציין כל ניסיון קודם ותפקידים בהם עסקתם או שהיו תחת אחריותכם. בדוגמא ניתן לראות כי בניסיונו הקודם מילא המועמד מספר תפקידים– “טלר בבנק, אנליסט בחברת אשראי”. בדוגמה הזו ניתן לראות שגם לפני שהמועמד נכנס לתחום האנליזה, הייתה לו זיקה לבנק ולתחום הכלכלה. מומלץ לפרט על תחומי האחריות במסגרת התפקיד (“אנליסט באגף השיווק של החברה, עבודה בצוות, ביצוע ניתוח נתונים, בניית דו”חות, שימוש בתוכנת Business Objects, סיכום פעילויות, בניית מצגות” וכו’). פירוט הניסיון הקודם מראה על ידע נרחב בתור אנליסט ואף על יכולות נוספות, למשל יכולת עבודה בצוות . כדאי לציין את כל התוכנות וסביבת העבודה שיש לכם ידע, הסעיף הזה מצביע על יכולת לעבוד בסביבה ממוחשבת.
בנוסף אספנו עבורכם מגוון של דוגמאות לקורות חיים.
באפשרותכם לקרוא על איך כותבים קורות חיים במאמר המסביר על הנושא.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – אנליסט בפורמט WORD

להלן תמונה של קורות חיים אנליסט

קורות חיים אנליסט קורות חיים אנליסט

ניתן לראות בתמונה למעלה קורות חיים אנליסט


לצפייה בעוד דוגמא לקורות חיים

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות