קורות חיים לדוגמא – טכנאי קשר

להלן דוגמא לקורות חיים של טכנאי קשר. קורות החיים פותחים בפרטי הקשר החשובים של המועמד: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית. כמו כן אם בבעלותכם רישיון נהיגה ורכב/ אופנוע תציינו זאת, הדבר מעיד על זמינות וניידות.
מומלץ לציין בתמציתיות על היכולות שהפגנתם בתפקידכם הקודמים (“ידע טכני ברמה גבוהה, מסירות, אחריות” וכו’).
קורות החיים מציינים בבירור את נושא ההשכלה – מקומות ההשכלה (“האוניברסיטה הפתוחה, הטכניון, מכון טכנולוגי בחולון וכו’ ”), קורסים והסמכות (“קורס טכנאי תקשורת”).
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם, הכולל מקומות עבודה ותפקידים. בדוגמא ניתן לראות כי בניסיונו הקודם פירט המועמד בהרחבה על פעילויותיו וידיעותיו בתחום האלקטרוניקה והתקשורת, הן במהלך שירותו הצבאי (”טכנאי קשר, בוחן מערכות קשר, ידע באחזקת ציוד, בקרה” וכו’) והן בתפקידים קודמים (“טכנאי מחשבים ואלקטרוניקה, טכנאי קשר”) ועל תחומי האחריות והמטלות אותן ביצע במסגרת התפקיד (“סיפוק שירות טכני, אחריות על התקנה, תפעול ובקרה על אמצעי רשת ותקשורת, תחזוקה” ועוד). פירוט זה מראה על ידע נרחב בתחום, מיומנויות רבות וחוש טכני מפותח הנדרש בתחום הטכנאות והתקשורת.
מומלץ לפרט ידיעת שפות (“אנגלית ברמה גבוהה, רוסית וכו’), סביבת העבודה והתוכנות בהם השתמשתם  (Microsoft Office, IP Networks, פרוטוקולים שונים” וכד’).
קריאת המאמר בנושא: איך כותבים קורות חיים תיתן לכם טיפים והסברים בנושא.
כמו כן אספנו עבורכם מגוון דוגמאות לקורות חיים במקצועות נוספים.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – טכנאי קשר בפורמט WORD

להלן תמונה של קורות חיים טכנאי קשר

קורות חיים טכנאי קשר קורות חיים טכנאי קשר

ניתן לראות בתמונה למעלה קורות חיים טכנאי קשר

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות