קורות חיים לדוגמא – אופטיקאי

להלן דוגמא לקורות חיים של אופטיקאי. קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד), כתובת עדכנית ורישיון נהיגה שיש ברשותכם.
מומלץ לציין בתמציתיות את הידע וניסיון שיש לכם בתחום האופטיקה, יכולות ותכונות האופי הרלוונטיות לתפקיד (“חריצות, אדיבות, עמידה בזמנים ובלחץ” וכו’).
קורות החיים מפרטים את נושא ההשכלה: תיכונית ואקדמאית (“תואר ראשון באופטימטריה”), מקומות ההשכלה (“אוניברסיטת בר אילן”) והצטיינויות (“סיום התואר בהצטיינות”). אם במהלך הלימודים רכשתם התנסות מעשית כמו: ביצוע בדיקות ראייה, ציינו זאת.
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם, הכולל מקומות עבודה ותפקידים (“אופטיקאי ברשתות אופטיקה, קופות חולים, מרפאות פרטיות” וכו’). בדוגמא ניתן לראות כי בניסיונו הקודם פירט המועמד על פעילויותיו בתחום: ”הרכבת מסגרות, ביצוע תיקונים, מתן שירות של בדיקות ראייה והתאמת משקפיים ללקוחות” ועוד. פירוט זה מעיד על ניסיונו בתחום, ולכן חשוב לציינו. כמו כן ניתן לראות שהמועמד ציין כי במסגרת התפקיד הוכיח יכולות של שיווק מוצרי החנות, מה שמעיד על יכולות נוספות. מומלץ לציין את השירות הצבאי ולפרטו במידה והוא רלוונטי לתחום עיסוקכם.
אם ברצונכם לדעת איך לכתוב קורות חיים בצורה טובה ונכונה, כדאי לקרוא מאמר זה.
כמו כן אספנו עבורכם מגוון דוגמאות לקורות חיים במקצועות נוספים.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – אופטיקאי בפורמט WORD


Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות