קורות חיים לדוגמא – אחראי משמרת

להלן דוגמא לקורות חיים של אחראי משמרת. ראשית, קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים של המועמדת: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית.
מומלץ לציין בתמציתיות על הכישורים והיכולות שלכם כאחראי משמרת (“ניהול צוות, אמינות, חריצות, אדיבות, בעל מוסר עבודה גבוה ויכולת לטפל בבעיות המתעוררות בשטח”).
קורות החיים מציינים בבירור את נושא ההשכלה – שמות מקומות ההשכלה (תיכונית, אקדמאית – אם יש), לימודי תעודה (“לימודי תעודה בשיווק, המכללה האקדמית לישראל ברמת גן”), וכן תפקידים (“מוכר, אחראי משמרת”).
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם – הכולל מקומות עבודה (בדוגמא- “FOX”), תפקידים ונושאים עליהם הייתם ממונים. בדוגמא ניתן לראות כי במסגרת עבודתו כמוכר, המועמד היה אחראי על ביצוע משימות שונות, כגון: ניהול קופה, עבודה בצוות, מתן שירות ללקוחות החנות ועוד. פירוט זה מראה על אחריות ויכולות נוספות. בנוסף, המועמד בדוגמא עבד בתור אחראי משמרת באותה הרשת, והוא פירט את התחומים עליהם היה אחראי (“ניהול משמרת, טיפול בבעיות המתעוררות בשטח, הנפקת כרטיסי מועדון” ועוד).
ניתן לפרט על סביבת העבודה והתוכנות בהן יש לכם ידע הוא חשוב (“Windows, Word, Power Point”)
במידה וקיים ניסיון בזמן השירות הצבאי, מומלץ לציין זאת.
קריאת המאמר בנושא: איך לכתוב קורות חיים תעזור לכם לקבל טיפים והמלצות.
בנוסף, כדאי לבחון דוגמאות לקורות חיים באתר.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – אחראי משמרת בפורמט WORD

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות