קורות חיים לדוגמא – חשבת שכר

להלן דוגמא לקורות חיים של חשבת שכר. ראשית, קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית.
מומלץ לציין בקצרה את היכולות והכישורים שלכם בתפקידים הקודמים בתור חשבי שכר (“סדר, ארגון, תעדוף נכון של משימות, ביצוע כמה פעולות במקביל, הגדלת ראש, התמודדות עם מצבי לחץ וכו’).
קורות החיים מפרטים את נושא ההשכלה – תיכונית, קורסים (“קורס חשבי שכר, המכללה למנהל”), אקדמאית (“תואר ראשון במנהל עסקים, האוניברסיטה הפתוחה”), התמחויות (“התמחות במימון”), והצטיינויות (“סיום התואר בהצטיינות”).
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם, הכולל מקומות עבודה ותפקידים (“מנהלת צוות בפלאפון, חשבת שכר”). בדוגמא שלהלן ניתן לראות כי בניסיונה הקודם פירטה המועמדת על פעילויותיה בתחום: “הכנת שכר לעובדים, ניהול מערכת שכר ונוכחות, הפקת דו”חות תקופתיים, עבודה מול מס הכנסה וביטוח לאומי” ועוד. פירוט זה מעיד על ניסיונה ועל יכולותיה בתור חשבת שכר.
כמו כן ציון ידע במחשבים, מערכות של חשבי שכר וסביבת העבודה בה אתם שולטים הוא חשוב. (“Microsoft, Word, Power Point, Excel, Outlook, SAP, לביא, תוכנת חילן” וכד’).
אספנו עבורכם מגוון דוגמאות לקורות חיים.
מומלץ לקרוא את המאמר בנושא: איך כותבים קורות חיים כדי לקבל טיפים והסברים.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – חשבת שכר בפורמט WORD

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות