קורות חיים לדוגמא – טלמרקטינג

להלן דוגמא לקורות חיים של העוסקים במכירות.קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים:מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית.
קורות החיים מציינים בבירור את נושא ההשכלה-מקומות ההשכלה (“האוניברסיטה הפתוחה”),תארים (“תואר ראשון במדעי החברה”), קורסים (“קורס התנהגות אירגונית”) והצטיינויות (“סיום קורס ‘התנהגות אירגונית’ בהצטיינות”).
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם,הכולל מקומות עבודה ותפקידים. בדוגמא ניתן לראות כי בנסיונה הקודם מילאה המועמדת מספר תפקידים בתחום המכירות– “מוכרת, דיילת מכירות, מוכרת טלמרקטינג “.בנוסף מצויינים תפקידים נוספים,למשל ניהול חנות,המראים על יכולות נוספות של המועמדת בתחום הניהול בנוסף לתחום המכירה.פירוט התפקידים מראה על ניסיון במגוון רחב של מכירות ובניהול צוות.
בנוסף,מומלץ לציין את סביבת העבודה והתוכנות בהם התעסקתם. ניתן לציין הן תוכנות בסיסיות בהן משתמשים בכל עת (“ידע בסיסי במחשב,Office,Word,Excel”), והן תוכנות הרלוונטיות רק לתחום המכירה (“מערכת קופה גזית”).
לנוחיותכם, אספנו עבורכם קורות חיים לדוגמא למקצועות נוספים.
בהצלחה!

להלן תמונה של קורות חיים לדוגמא – טלמרקטינג

קורות חיים לדוגמא טלמרקטינג קורות חיים לדוגמא   טלמרקטינג

ניתן לראות בתמונה למעלה קורות חיים לדוגמא טלמרקטינג

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות