קורות חיים לדוגמא – מנהל חשבונות

בדוגמת קורות החיים שלהלן ניתן לראות כיצד כתובים בדרך כלל קורות חיים של מנהל חשבונות. קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים.שימו לב כי מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים בעת הצורך), כתובת דוא”ל ,שאינו שייך למקום העבודה (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית.
קורות החיים מציינים בבירור את נושא ההשכלה,קורסים,הסמכות ותארים פורמליים בתחום הנהלת החשבונות והישגים (שמות מקומות ההשכלה,שמות הקורסים וכן הזמנים בהם נלמדו,הסמכות,תעודות והצטיינויות), ומרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם,הכולל מקומות עבודה,תפקידים ונושאים עליהם הייתם ממונים (בדוגמא ניתן לראות כי במסגרת תפקיד מנהל החשבונות,היה המועמד אחראי על מספר תחומים,כגון: משכורות,גבייה ולקוחות. מידע זה מפרט תחומים נוספים הקשורים למקצוע ,ולכן מעידים על אחריות וידע התחומים רבים).
במידה וקיים ניסיון בזמן השירות הצבאי,מומלץ לציין זאת.
,בנוסף, כדאי לפרט את סביבת העבודה והתוכנות בהם עבדתם- ניתן לכתוב הן שמות תוכנות מחשב בסיסיות בהן משתמשים בכל עת (Excel,Outlook) והן שמות תוכנות הרלוונטיות לתחום הנהלת החשבונות, ומעידות בפני המנהל על ידע קודם בתחום ועל אפשרות התחלה מהירה ואפקטיבית יותר של העבודה (MyBusiness,שיקלולית,חשבשבת)

לנוחיותכם, אספנו עבורכם קורות חיים לדוגמא למקצועות נוספים.
בהצלחה בכתיבת קורות חיים!

להורדת קורות החיים לדוגמא – מנהל חשבונות בפורמט WORD

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות