קורות חיים לדוגמא – סייעת שיניים

בדוגמת קורות החיים שלהלן ניתן לראות כיצד כתובים בדרך כלל קורות חיים של העוסקים בסיוע. קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים.שימו לב כי מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים בעת הצורך), כתובת דוא”ל ,שאינו שייך למקום העבודה (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית.
קורות החיים מציינים בבירור את נושא ההשכלה,קורסים,הסמכות והישגים (שמות מקומות ההשכלה,שמות הקורסים וכן הזמנים בהם נלמדו,הסמכות,תעודות והצטיינויות), ומרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם,הכולל מקומת עבודה,תפקידים ונושאים עליהם הייתם ממונים (בדוגמא ניתן לראות כי בנוסף לסיוע לרופא שיניים, עסקה הסייעת גם בנושאים פיננסיים,אדמינסטרטיביים וניהוליים, דבר המעיד על ידע בתחומים נוספים וכן אמינות מצד האחראים).
במידה וקיים ניסיון בזמן השירות הצבאי,מומלץ לציין זאת (מצויין כי השירות הצבאי כלל ניהול מרפאה ועיסוק בתחום הסיוע.עוד מצויין כי המועמדת עברה קורס בנושא בזמן שירותה הצבאי).
בנוסף, כדאי לפרט את סביבת העבודה והתוכנות בהם עבדתם-כל תוכנה רלוונטית לתחום זה, המהווה נתון חשוב למעסיקים בדבר הידע של מחפש העבודה בתחום הספציפי, ותוכנות מחשב בסיסיות בהם משתמשים בכל עת
(דוקטור,Word,PowerPoint,Excel)

לסיכום: מקורות חיים אלו, עולה תמונה של סייעת בעלת ניסיון ובעלת יכולות נוספות מגוונות, לכן יכולה לתרום רבות למרפאה ואף לחסוך
את הצורך בגיוס עובדים נוספים. כמו כן, הסייעת מכירה את התוכנות בשוק ולכן כנראה שלא תצטרך הכשרה כדי להתחיל בעבודה מיידית.

לנוחיותכם, אספנו עבורכם קורות חיים לדוגמא עבור מקצועות נוספים.
בהצלחה!

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות