קורות חיים לדוגמא – רוקח

להלן דוגמא לקורות חיים של רוקח. ראשית ניתן לשים לב שקורות החיים פותחים בהצגת פרטי הקשר החשובים: מספר טלפון עדכני, כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד( ומקום מגורים.
בקורות החיים מצוין בתמציתיות התפקיד שברצון הכותב – הרוקח – למצוא ואת הסיבה לכך. חשוב לציין את מוסדות הלימוד בהן רכש השכלה אקדמאית ( “האוניברסיטה העברית”, “האוניברסיטה הפתוחה”), במיוחד בתחום הרוקחות הדורש השכלה גבוהה ותארים ( “תואר ראשון ושני ברוקחות”) וכן את ההישגים הגבוהים אותם השגתם. פרוט קצר על תוכנות מחשב שונות בהן אתם יודעים להתעסק יכול להוסיף.
קורות החיים מפרטים את הניסיון התעסוקתי של הרוקח, הכוללים מקומות עבודה ותפקידים שונים לפי ציר זמן. כדאי לציין את הנושאים שהיו באחריותכם במהלך עבודתכם במקומות אלה, הכלים שרכשתם במקום והתמקצעות בתחום הרוקחות ככל שעבר הזמן – אחריות על נושאים לוגיסטיים בבית המרקחת או הפארם, ניהול כספים, תחזוקה, ובשלב מאוחר יותר – הנפקת תרופות, ייעוץ והכוונה ללקוחות. ניתן לראות מתפקיד אחד למשנהו את ההתקדמות ממתמחה בתחום ברוקחות עד לרוקח של ממש – נקודה המעידה על ניסיון, רצינות והתקדמות בעבודה.
מומלץ לבחון דוגמאות לקורות חיים במקצועות נוספים מתוך המאגר שבאתר.
בנוסף, קריאת טיפים והמלצות בנושא: איך כותבים קורות חיים תעזור לכם בתהליך הכתיבה.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – רוקח בפורמט WORD

להלן הקובץ כתמונה
%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA%2B%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D%2B%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%97 קורות חיים לדוגמא רוקח

להלן תמונה של קורות חיים לדוגמא רוקח

קורות חיים לדוגמא רוקח קורות חיים לדוגמא רוקח

ניתן לראות בתמונה למעלה קורות חיים לדוגמא רוקח

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות