קורות חיים לדוגמא – קונדיטור

להלן דוגמא לקורות חיים של קונדיטור. קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית.
מומלץ לציין בקצרה את הניסיון, היכולות והאופי שלכם בתור קונדיטורים. (“עברתי הכשרה מקצועית, פרפקציוניסט, אוהב לנסות דברים חדשים וכד’”). חשוב להראות את האהבה שלכם למקצוע מצד אחד ואת המקצועיות מצד שני.
קורות החיים מציינים בבירור את נושא ההשכלה – תיכונית (“תיכון קולינאי תדמור”) קורסים והסמכות (“מגוון קורסים בתחום הקונדיטוריה”) והצטיינויות (“סיום קורס קונדיטוריה בהצטיינות”).
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם, הכולל מקומות עבודה ותפקידים. בדוגמא ניתן לראות כי בניסיונו הקודם פירט המועמד בהרחבה על פעילויותיו וידיעותיו בתחום הקונדיטוריה: ”קונדיטור במלון: הכנת קינוחים לשביעות רצון הלקוחות והנהלת המלון, סדר וניקיון בעבודה, יכולת תפקוד בצוות ובלחץ של זמן. קונדיטור במסעדה: יצירת קינוחים מורכבים, שימוש בידע וטכניקות, התעסקות עם חומרי גלם יקרים” ועוד. פירוט זה מראה על ניסיון רב בתחום הקונדיטוריה ואף על אחריות רבה הדרושה לביצוע התפקידים.
לנוחיותכם, אספנו מגוון של דוגמאות לקורות חיים במקצועות שונים.
מומלץ לקרוא על איך כותבים קורות חיים כדי לקבל טיפים שיעזרו לכם לכתוב קורות חיים מעולים.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – קונדיטור בפורמט WORD

להלן תמונה של קורות חיים לקונדיטור

קורות חיים לקונדיטור קורות חיים לקונדיטור

ניתן לראות בתמונה למעלה קורות חיים לקונדיטור

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות