קורות חיים לדוגמא – מנהל אזור

להלן דוגמא לקורות חיים של מנהל אזור. קורות החיים פותחים בפרטי הקשר החשובים: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית. כמו כן מצוין רישיון נהיגה ואם יש בבעלותכם רכב – נקודה המצביעה על יכולת זמינות וניידות.
מומלץ לכתוב בתמציתיות את הניסון והיכולות שלכם הרלוונטיות לתפקיד של מנהל אזור.
לאחר מכן יש לכתוב על השכלתכם התיכונית, קורסים (בדוגמה – “קורס מנהל אזור ברשת אופנה”) ואם יש אז כמובן גם השכלה אקדמאית. מומלץ לציין הישגים בזמן הלימודים – סיום תיכון בממוצע גבוה, סיום קורס בהצטיינות וכו’.
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם, הכולל מקומות עבודה ותפקידים (“מנהל חנות, מנהל אזור ברשתות שיווק, מכירה, אופנה, מזון וכד’ “). ניתן לראות כי בניסיונו הקודם פירט המועמד על פעילויותיו בתחום: “ניהול צוותים, גיוס והכשרת עובדים, עמידה ביעדי מכירה, מתן מענה מהיר לבעיות בשטח, אחריות על סידור עבודה, ניהול משימות” וכו’ .פירוט זה מעיד על ניסיונו הרב והמגוון כמנהל אזור, ולכן חשוב לציינו.
מומלץ לציין את השירות הצבאי ולפרטו במידה והוא רלוונטי לתחום עיסוקכם.
כדאי לקרוא לגבי איך כותבים קורות חיים כדי לקבל טיפים והכוונה בתהליך הכתיבה.
כמו כן, אספנו עבורכם מגוון רחב של דוגמאות לקורות חיים במקצועות נוספים.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – מנהל אזור בפורמט WORD

להלן הקובץ כתמונה
%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA%2B%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D%2B%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%AA קורות חיים מנהלות אזור

להלן תמונה של קורות חיים מנהלות אזור

קורות חיים מנהלות אזור קורות חיים מנהלות אזור

ניתן לראות בתמונה למעלה קורות חיים מנהלות אזור

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות