קורות חיים לדוגמא – ניהול קשרי לקוחות

להלן דוגמא לקורות חיים של מנהלת קשרי לקוחות. ראשית, קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית.
יש לציין בקצרה את היכולות והכישורים שלכם בתפקידים הקודמים בתור מנהלי קשרי לקוחות (“יכולות שירות, שיווק, מכירה, ניהול משא ומתן, עמידה ביעדים” וכו’).
קורות החיים מפרטים את נושא ההשכלה – תיכונית, לימודי תעודה, אקדמאית – אם יש כמובן. מקומות ההשכלה (“האוניברסיטה הפתוחה, הבצפר וכד’”).
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם, הכולל מקומות עבודה ותפקידים (“מנהלת קשרי לקוחות ב: סלקום, לאומי קארד, ידיעות אחרונות וכו’”). בדוגמא שלהלן ניתן לראות כי בניסיונה הקודם פירטה המועמדת על פעילויותיה בתחום: “מנהלת קשרי לקוחות בחברת סלולר/ מערכת עיתון, אחריות על שימור לקוחות וותיקים, מתן מענה מהיר לבעיות בשטח, שירות ומכירה, ניהול משא ומתן” ועוד. פירוט זה מעיד על ניסיונה כמנהלת קשרי לקוחות ועל יכולותיה השיווקיות לשמר לקוחות ולשכנע לקוחות חדשים, ולכן חשוב לציין זאת.
רצוי לציין את שליטתכם בשפות בכל רמה שהיא, משום שתפקיד זה דורש מתן מענה ללקוחות ממוצאים שונים, ולכן ידיעת שפות נוספות יכולה להוות יתרון למחפשי העבודה (“אנגלית: טובה מאוד עברית: שפת אם”). כמו כן ציון ידע במחשבים המראה על יכולת לעבוד בסביבה ממוחשבת, הוא יתרון. מומלץ לציין את השירות הצבאי ולפרטו במידה והוא רלוונטי לתחום עיסוקכם.
כדאי לדעת שישנן דוגמאות לקורות חיים במקצועות נוספים.
בנוסף, קריאת המאמר לגבי איך כותבים קורות חיים תעזור לכם בתהליך.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – מנהלת קשרי לקוחות בפורמט WORD

להלן הקובץ כתמונה
resume of Customer Relations Manager קורות חיים ניהול קשרי לקוחות

להלן תמונה של קורות חיים ניהול קשרי לקוחות

קורות חיים ניהול קשרי לקוחות קורות חיים ניהול קשרי לקוחות

ניתן לראות בתמונה למעלה קורות חיים ניהול קשרי לקוחות

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות