קורות חיים לדוגמא – פקידת קבלה

להלן דוגמא לקורות חיים של פקידת קבלה. ראשית, קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים של המועמדת: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית.
קורות החיים מציינים בבירור את נושא ההשכלה- שמות מקומות ההשכלה (תיכונית, לימודי תעודה, אם יש אז אקדמאית), שמות הקורסים (“קורס ניהול חשבונות 1+2 וחשבשבת”), וכן תפקידים (“נציגת שירות לקוחות, פקידת קבלה”).
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם-הכולל מקומות עבודה (“לאומי קארד, הראל, א.ב. ביטוח”), תפקידים ונושאים עליהם הייתם ממונים. בדוגמא ניתן לראות כי במסגרת עבודת המועמדת כנציגת שירות לקוחות, היא הייתה אחראית על ביצוע משימות שונות, כגון: מענה ומתן שירות טלפוני ללקוחות החברה, מתן מענה מהיר לבעיות בשטח ועוד. פירוט זה מראה על אחריות ויכולות נוספות. בנוסף, המועמדת בדוגמא עבדה בתור פקידת קבלה במקומות שונים, וישנו פירוט על התחומים עליהם הייתה אחראית (“מענה טלפוני, מתן שירות לעובדי המחלקה והלקוחות, בניית דו”חות אקסל, שימוש במערכת חשבשבת, תמיכה אדמיניסטרטיבית” ועוד).
פירוט על תוכנות המחשב השונות בהן יש לכם ידע הוא חשוב מאחר ורוב תפקידה של פקידת קבלה הוא מול מחשב ומערכות שונות.
במידה וקיים ניסיון בזמן השירות הצבאי, מומלץ לציין זאת. בדוגמא ניתן לראות כי המועמדת שירתה בתפקיד פקידותי, דבר המראה על ניסיון עוד משירותה הצבאי בתחום הפקידותיות.
אספנו עבורכם מגוון דוגמאות לקורות חיים במקצועות נוספים.
כמו כן, כדאי לקרוא על איך כותבים קורות חיים בשביל לקבל טיפים והסברים בנושא.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – פקידת קבלה בפורמט WORD

להלן תמונה של קורות חיים פקידת קבלה

קורות חיים פקידת קבלה קורות חיים פקידת קבלה

ניתן לראות בתמונה למעלה קורות חיים פקידת קבלה

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות