קורות חיים לדוגמא – תופרת

להלן דוגמא לקורות חיים של תופרת. ראשית, קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים של המועמדת: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית.
קורות החיים מציינים בבירור את נושא ההשכלה – שמות מקומות ההשכלה (תיכונית – “בגרות מלאה, מגמת תפירה”), לימודי תעודה – (“לימודי תעודה בעיצוב אופנה במכללת שנקר”, אם יש אז אקדמאית), והצטיינויות (“הכנת פרויקט מצטיין”). אם ברשותכם תיק עבודות מהלימודים, ציינו זאת, נקודה זו מראה של ניסיון בתחום התפירה והתדמיתנות.
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם – הכולל מקומות עבודה (“סטודיו לשמלות ערב, שמלות כלה” וכד’), תפקידים ונושאים עליהם הייתם ממונים. בדוגמא ניתן לראות כי במסגרת עבודת המועמדת כתופרת, היא הייתה אחראית על ביצוע משימות שונות, כגון: “הכנת גזרות, עיצוב ותפירת שמלות כלה וערב בהתאמה אישית, גילוי יכולות של עמידה בזמנים, דיוק, עבודה בצוות, מקצועיות” ועוד. פירוט זה מראה על אחריות ואופי מתאים לתפקיד.
במידה וקיים ניסיון בזמן השירות הצבאי, מומלץ לציין זאת. שפות נוספות מהוות יתרון מאחר והעבודה דורשת לעיתים אינטראקציה עם אנשים ממוצאים שונים.
אספנו עבורכם מגוון דוגמאות לקורות חיים במקצועות נוספים.
כמו כן, להלן מאמר מצוין על איך לכתוב קורות חיים הנותן טיפים והסברים בנושא.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – תופרת בפורמט WORD

להלן תמונה של קורות חיים תופרת

קורות חיים תופרת קורות חיים תופרת

ניתן לראות בתמונה למעלה קורות חיים תופרת

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות