מדריך לכתיבת קורות חיים – המדריך שלכם לעבודה המושלמת

רוצים ללמוד איך לכתוב קורות חיים מנצחים? קורות חיים יעילים וייחודיים, שיגרמו למעסיקים לרצות אתכם למשרה שהם מציעים? כנראה שאתם צריכים ללמוד על מדריך לכתיבת קורות חיים. מדריך לכתיבת קורות חיים ילווה אתכם בכל שלב בתהליך כתיבת קורות החיים, ינחה אתכם ויעניק לכם עצות שימושיות לכתיבה נכונה ומוצלחת. הנה מדריך לכתיבת קורות חיים שאתם חייבים לקרוא:

עם גדילת השוק העסקי והמקצועי בארץ, כך גדלים גם מחפשי העבודה אשר רוצים להשתלב בארגונים שונים ובתפקידים שונים. אחת הדרכים הראשונות ליצירת קשר עם הארגון בו אתם רוצים לעבוד, היא שליחת קורות חיים. מעטות הן החברות שפוסחות על השלב הזה. קורות חיים, הם מעין כרטיס ביקור שלכם, שמאפשר למעסיקים העתידיים ללמוד עליכם – על הניסיון הרלוונטי המקצועי שלכם, על הכישורים שלכם ועוד מידע חשוב אחר. הדרך לכתיבת קורות חיים, רצופה לרוב בלא מעט אתגרים – איך אפשר להכניס את כל הידע התעסוקתי לעמוד אחד? איך כותבים קורות חיים ? איך אספר מי אני בפסקה כל כך קצרה? והאם קורות החיים שכתבתי באמת משקפים את מי שאני? ובכן, עבור כל התשובות האלו ועוד, קיים מדריך לכתיבת קורות חיים. מדריך לכתיבת קורות חיים טובים ואיכותיים, שישפר את סיכויי הקבלה שלכם לתפקידים ויגרום לכם לצעוד בבטחה אל עבר חדר המנהל…

מדריך לכתיבת קורות חיים – הפרטים החשובים:

מדריך לכתיבת קורות חיים מוצלחים, הוא כזה שמתייחס לכל ההיבטים השונים של מסמך קורות החיים. מדריך לכתיבת קורות חיים נותן מענה למגוון היבטים – מדריך לכתיבת קורות חיים המתייחס להיבט חיצוני-ויזואלי, מדריך לכתיבת קורות חיים שנוגע בהיבט עיצובי, מדריך לכתיבת קורות חיים ששם דגש על סגנון ותוכן ועוד. הנה דוגמא לתשובות מדריך לכתיבת קורות חיים טובים:

עיצוב: למרות שתחום העיצוב הוא תחום סובייקטיבי, בו דברים נקבעים על בסיס טעמו האישי של כל אחד, בכל הקשור לעיצוב קורות חיים, ישנם כללים ברורים. על עיצוב קורות החיים להיות נקי וברור ועל המידע להיות מאורגן ומסודר כך שיקל על קריאתו של המעסיק הפוטנציאלי.

סגנון: סגנון מתייחס לרוב לשפה. על שפת המסמך להיות פורמאלית ומכובדת, אך לא בשפה גבוהה מידי שתיצור ריחוק.

תוכן קורות החיים: קורות החיים צריכים לכלול מידע רלוונטי תחת הכותרות הבאות: פרטים אישיים (שם, גיל, טלפון, פרטים ליצירת קשר), השכלה (השכלה תיכונית, השכלה אוניברסיטאית, קורסים מעשיים רלוונטיים לתפקיד), ניסיון תעסוקתי (התפקידים האחרונים בהם עבדת, מהסוף להתחלה), שירות צבאי (כדאי לציין מספר שנים ותפקיד בצבא), ידיעת שפות (ברמות קריאה, כתיבה ודיבור) והכרת תוכנות. כמובן, זהו המבנה הבסיסי. על גביו, אפשר להוסיף תוספות מעניינות ויצירתיות, כמו תחביבים, מטרות ויעדים וגם, פסקה ראשונה או אחרונה שתשקף בכמה מילים את הייחוד שלכם, את הכישרון ואת אותם המרכיבים שהופכים אתכם למועמדים ראויים וטובים לתפקיד.