קורות חיים לדוגמא – מעצב גרפי

בדוגמת קורות החיים שלהלן ניתן לראות כיצד כתובים בדרך כלל קורות חיים של העוסקים בעיצוב גרפי. קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים.שימו לב כי מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים בעת הצורך), כתובת דוא”ל ,שאינו שייך למקום העבודה (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית.
קורות החיים מציינים בבירור את נושא ההשכלה,הישגים ותארים פורמליים בתחום העיצוב הגרפי (שמות מקומות ההשכלה,שמות הקורסים וכן הזמנים בהם נלמדו,הסמכות,תעודות והצטיינויות), ומרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם,הכולל מקומות עבודה,תפקידים ונושאים עליהם הייתם ממונים (בדוגמא ניתן לראות כי במסגרת תפקיד המעצב הגרפי, בנוסף לעיצוב היה המועמד אחראי על ניהול מחלקת ארכיון תמונות. דבר זה מראה על ניסיון בתחום נוסף, תחום הניהול,כלומר מעיד על יכולות נוספות של המועמד, ולכן חשוב לציינו).
במידה וקיים ניסיון בזמן השירות הצבאי,מומלץ לציין זאת.
בנוסף, כדאי לפרט את סביבת העבודה והתוכנות בהם עבדתם- ניתן לכתוב הן שמות תוכנות מחשב בסיסיות בהן משתמשים בכל עת,והן שמות תוכנות הרלוונטיות לתחום העיצוב הגרפי, ומשקפות ידע קודם בתחום ואפשרות התחלה מהירה ואפקטיבית יותר של העבודה (Indesign,photoshop,illustrator).
לנוחיותכם, אספנו עבורכם קורות חיים לדוגמא למקצועות נוספים.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – מעצב גרפי בפורמט WORD

להלן תמונה של קורות חיים לדוגמא – מעצב גרפי

קורות חיים לדוגמא מעצב גרפי קורות חיים לדוגמא   מעצב גרפי

ניתן לראות בתמונה למעלה קורות חיים לדוגמא מעצב גרפי

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות