קורות חיים לדוגמא – שיווק

להלן דוגמא לקורות חיים של העוסקים בשיווק ומכירות. קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית.
קורות החיים מציינים בבירור את נושא ההשכלה-מקומות ההשכלה (“המכללה למנהל”, “המרכז ללימודים אקדמיים”), תארים (“תואר ראשון ושני במנהל עסקים”) וקורסים (“מגוון יישומי Office מתקדמים, סדרת השתלמויות בתחום פיתוח מיומנויות ניהול “).
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם, הכולל מקומות עבודה ותפקידים. כדאי לציין את תפקידכם הקודמים והנושאים שהיו תחת אחריותכם. בדוגמא ניתן לראות כי בנסיונה הקודם מילאה המועמדת מספר תפקידים בתחום השיווק– “מנהלת תיכנון שיווק ומחקר, מנהלת מבצעים”.בנוסף מפורטים נושאים עליהם הייתה המועמדת אחראית במסגרת תפקידיה השונים (למשל תכנון והוצאה לפועל של מבצעי צרכן סופי וקמעונאים, בנייה וניהול אסטרטגיה שיווקיות, בניית תכנית עבודה שנתית, תחזיות מכירה, ניתוח שוק והשקת מותגים חדשים ועוד). פירוט זה מראה על הנושאים הרבים בהם התעסקה המועמדת, ומכאן שהיא בעלת ניסיון וידע רב.
בנוסף, מומלץ לציין את סביבת העבודה והתוכנות בהם התעסקתם. ניתן לציין הן תוכנות בסיסיות, והן תוכנות הרלוונטיות רק לתחום השיווק (“Oracle,Business Objects,Windows,SAP,ERP “).
לנוחיותכם, אספנו עבורכם קורות חיים לדוגמא למקצועות נוספים.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – מנהל שיווק בפורמט WORD

נלהלן תמונה של קורות חיים לדוגמא – שיווק

קורות חיים לדוגמא שיווק קורות חיים לדוגמא   שיווק

ניתן לראות בתמונה למעלה קורות חיים לדוגמא שיווק

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות