כתיבת קורות חיים חינם –  אין משימה פשוטה מזה !

מי שעומדים בפני הכנת קורות חיים יודעים כי בפניהם משימה מורכבת, שתשפיע בצורה משמעותית על עתידם ומהלך חייהם בשנים הקרובות. לנוכח כובד המשימה, רבים פונים אל יועצים ובעלי מקצוע הטוענים להתמחות בכתיבת קורות חיים, ומציעים תוצר מצוין שיהפוך אתכם למועמדים מובילים בכל חברה, ואף יפתח את כל הדלתות בפניכם, כל זאת תמורת תשלום סמלי פחות או יותר (בדרך כלל יותר). האם סיוע של יועצים אלה אכן הכרחי ? ואולי אפשר לבצע כתיבת קורות חיים חינם מבלי לשלם בעבורם סכומי כסף גדולים ?

על עבודתם של יועצים ומדוע עדיפה כתיבת קורות חיים חינם

אין ספק כי יועצים להכנת קורות חיים עושים עבודתם נאמנה. ברשותם עשרות דוגמאות ופורמטים מוכנים של קורות חיים, ואין ספק כי יוכלו להכין לכם את מסמך קורות החיים המתאר אתכם בדיוק. תמורת סכום מכובד למדי, תוכלו להיפגש עם יועצים אלה, לקבל מהם הסבר אודות אופן הכנת קורות החיים, לספק לכם את כל המידע עליכם (היכן עבדתם ומתי, מה עשיתם, מה היו תחומי האחריות שלכם, היכן למדתם, מה התחביבים והעיסוקים שלכם בשעות הפנאי, מהן השפות שאתם שולטים בהם – וכל מידע נוסף הנדרש להופיע בקורות החיים). כל שיידרש לעשות בסוף הפגישה הוא לחכות מספר ימים ולקבל באמצעות המייל את קובץ קורות החיים החדש שלכם, בפורמט Word  או PDF. תתחדשו.

רגע, אבל היות וכל תוכן המסמך גם כך מצוי בראשכם, אולי תוכלו לבצע כתיבת קורות חיים חינם ולחסוך את כספי הייעוץ ?

על כתיבת קורות חיים חינם ואיך עושים את זה?

מחפשי עבודה בדרך כלל אינם משופעים בכסף רב למותרות ומחשבים היטב כל סכום היוצא מכיסם. אבל גם אם יש בידיכם את הכסף הנדרש לייעוץ לכתיבת קורות חיים, הרי שחבל לשלם על ייעוץ את הסכומים הנדרשים, בוודאי כשפעולת כתיבת קורות חיים חינם היא פשוטה וקלה.

האופן הבסיסי בו מבוצעת כתיבת קורות חיים חינם היא תוך שימוש בפורמטים מוכנים של קורות חיים והן באמצעות התבוננות בדוגמאות של קורות חיים מוכנים. כפי שתמונה שווה אלף מילים, הרי שגם כתיבת קורות חיים חינם הופכת למוחשית מאוד באמצעות דוגמאות אלה.

בדרך כלל, על מנת להגיע לאפקטיביות הנדרשת בעת כתיבת קורות חיים חינם, ועל מנת לייעל את התהליך, תוכלו למצוא דוגמאות המתאימות באופן ספציפי לתחום העיסוק אחריו אתם תרים, שהלא בעת משלוח קורות חיים נדרש להתאימם לסוג המשרה המבוקשת. כך למשל, אנשי מכירות יוכלו לבצע כתיבת קורות חיים חינם באמצעות פורמט קורות חיים לאנשי מכירות אותו תוכלו למצוא בקלות, ומהנדסים יוכלו לבצע כתיבת קורות חיים חינם באמצעות פורמט – נכון, קורות חיים למהנדסים.

כתיבת קורות חיים חינם – קלה, פשוטה ואפקטיבית

השורה התחתונה שלנו ? שמרו את כספכם למטרות חשובות יותר (ולאבזור המשרד החדש שלכם). כתיבת קורות חיים היא קלה ונוחה ואין סיבה לשלם עבור מה שתוכלו לעשות בעצמכם. בהצלחה !