דוגמא לקורות חיים – חשמלאי

להלן דוגמא לקורות חיים של חשמלאי. קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית. כמו כן אם בבעלותכם רישיון נהיגה בתוקף ורכב, תציינו זאת, הדבר מעיד על זמינות וניידות.
מומלץ לציין בקצרה את היכולות, האופי והמיומנויות בתור חשמלאי. יש לשים דגש על חוש טכני, מתן מענה מהיר לבעיות בשטח וניסיון בתחום בחברות פרטיות או/ו ציבוריות.
קורות החיים מציינים בבירור את נושא ההשכלה-מקומות ההשכלה (“השכלה תיכונית במגמת חשמל ואלקטרוניקה”), קורסים (“קורס חשמלאי מוסמך – מכללת אורט ישראל, לימודי הנדסאי חשמל – מכללה טכנולוגית”). אם במהלך השירות הצבאי שימשתם בתפקיד הקשור לתחום, מומלץ לציין זאת. בדוגמה ניתן לראות שהמועמד שירת בחיל הבינוי של צה”ל בתור חשמלאי.
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם, הכולל מקומות עבודה ותפקידים. (“חשמלאי בחברה פרטית, ציבורית, עירייה, חברת החשמל” וכד’). פירוט הניסיון הקודם ותחומי האחריות (“טיפול בבעיות הקשורות לחשמל, התקנה ואחזקה של מערכות חשמל, מציאת פתרונות לבעיות מורכבות, פתרון תקלות טכניות” וכו’ ) מראה על ידע נרחב בתחום החשמלאות ואף על יכולות נוספות, למשל יכולת עבודה בצוות.
אם ברצונכם לבחון דוגמאות לקורות חיים, אתם מוזמנים להיכנס למאגר שבאתר.
כמו כן מעניין לקרוא איך כותבים קורות חיים.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – חשמלאי בפורמט WORD

להלן תמונה של קורות חיים לדוגמא לחשמלאי

קורות חיים לדוגמא לחשמלאי קורות חיים לדוגמא לחשמלאי

ניתן לראות בתמונה למעלה קורות חיים לדוגמא לחשמלאי

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות