דוגמא לקורות חיים

להלן דוגמא לקורות חיים. ניתן למצוא גם מגוון דוגמאות נוספות. ניתן להוריד דוגמא לקורות חיים במגוון תפקידים בפורמט וורד או להשתמש באתר לכתיבת קורות חיים מקצועית ומהירה.

קורות החיים שלך הם כרטיס הביקור שלך בעולם העבודה, הרושם הראשוני שיש למעסיק עלייך – עוד לפני שנפגשתם. לכן, על קורות החיים שלך להיות טובים, מדויקים, מעניינים ואמתיים.
בכל שלב בחיים, כדי להתקבל לעבודה – סיום תיכון, שחרור מהצבא, סטודנט, אקדמאי – יש צורך להכין קורות חיים, ולכל שלב יש “אופי” משלו.
רוב האנשים לא יודעים כיצד לגשת למלאכה, איך מתחילים? מה כותבים? מה לא כותבים?
לכן, כדי לפשט את העניין, בנינו באתר מגוון דוגמאות אשר מדגימות כיצד קורות חיים צריכים להראות.
חשוב לציין רק את הפרטים הרלוונטיים, ללא סיפורים מיותרים ולהשתדל לתמצת עד כמה שניתן – מעסיקים לא אוהבים לקרוא קורות חיים ארוכים.
את קורות החיים שלכם תתאימו למשרה רצויה, לתפקיד שברצונכם למצוא. בנוסף – לכל תפקיד יש את הדגשים החשובים לו ועליהם יש לפרט.
למשל, בקורות חיים של איש מחשבים יהיה דגש על תוכנות מחשב, מערכות מידע ועוד. לעומת זאת, קורות חיים של סטודנט ירחיבו על הישגיים לימודיים, פרויקטים, הצטיינויות וכד’.

להלן עוד דוגמא לקורות חיים

לעיתים נדמה שבלי ניסיון בעבודה, אין מה לכתוב בקורות חיים. הנחה זו היא מוטעית מאחר וסעיפי הלימודים, השירות הצבאי, התנדבות וכו’ הם ניסיון לכל דבר ועניין.
בהצלחה!

להלן דוגמא לקורות חיים במגוון מקצועות:

  • דוגמא לקורות חיים – טלר
  • דוגמא לקורות חיים – תפעול
  • דוגמא לקורות חיים – אדמיניסטרציה
  • דוגמא לקורות חיים – איש סיסטם
  • להלן עוד דוגמא לקורות חיים



    דוגמא לקורות חיים – מה זה נותן לי?

    כאשר בוחנים דוגמא לקורות חיים במקצועות שונים, מבינים על מה צריך לשים דגש, מקבלים רעיונות והשראה מה לכתוב בקורות החיים ולומדים את המבנה הנכון.
    זו בעצם “עבודת שטח” לפני תהליך הכתיבה, כדי לקבל מושגים והבנה איך קורות חיים אמורים להראות.
    למשל – קורות חיים לקצין ביטחון או מאבטח, מדגישים את נושא השירות הצבאי ואף סעיף זה ממוקם בתחילת המסמך. לעומת זאת, בקורות חיים של נהג אוטובוס או משאית, חשוב לשים לב שמציינים את רישיון הנהיגה המתאים בברור.
    במקצועות רפואיים ופרא-רפואיים כדאי לציין את הידע שרכשתם וכן את שמות מקומות ההשכלה האקדמאית הנדרשת בתחומים האלה. כמו כן – כל התנסות מעשית במהלך הלימודים מביאה לכם נקודות זכות אצל המעסיק.
    לתפקיד של קונדיטור, צלם או עיתונאי – כדאי לכתוב בתמציתיות על החיבור לתחום, אופי רלוונטי לתפקיד והשאיפה להתקדם בתחום. מאחר ומדובר במקצועות הדורשים יצירתיות, כדאי להביא את העניין לידי ביטוי בקורות החיים.
    לסיכום, כדי להגיע לתוצאה טובה, כלומר – קורות חיים מעולים, יש לבדוק קודם את השטח ולבחון דוגמאות לקבלת אינדיקציה על מבנה ותוכן המסמך. בנוסף – ניתן לקבל רעיונות שלא חשבתם עליהם קודם ובכך תוכלו לשדרג את קורות החיים ולהגיע לתוצר סופי טוב יותר.

    להורדת קובץ דוגמא לקורות חיים בפורמט WORD

    להלן תמונה של דוגמא לקורות חיים

    דוגמא לקורות חיים דוגמא לקורות חיים

    ניתן לראות בתמונה למעלה דוגמא לקורות חיים

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות