קורות חיים לדוגמא – אדמיניסטרציה

להלן דוגמא לקורות חיים למשרת אדמניסטרציה. ראשית, קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים של המועמדת: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית. בנוסף כדאי לציין אם יש בבעלותכם רישיון נהיגה בתוקף מכל סוג שהוא ואם אתם בעלי רכב – נקודה המעידה על זמינות וניידות.
קורות החיים מציינים בבירור את נושא ההשכלה- שמות מקומות ההשכלה (תיכונית, אקדמאית – גם אם עדיין אתם לא סיימתם, מכיוון שהדבר מראה על רצינות ורצון להתקדם ולהצליח), וכן תפקידים (“ניהול צוות טלמרקטינג, אדמיניסטרציה”).
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם-הכולל מקומות עבודה (בדוגמה- “פלאפון, משרד עורכי דין”), תפקידים ונושאים עליהם הייתם ממונים. בדוגמא ניתן לראות כי במסגרת עבודת המועמדת כמנהלת צוות טלמרקטינג, היא הייתה אחראית על ביצוע משימות שונות, כגון: הובלת הצוות לעמידה ביעדי החברה, מתן מענה מהיר לבעיות בשטח, ניהול שיחות אישיות עם הנציגים, מתן משוב ועוד. פירוט זה מראה על אחריות ויכולות נוספות. בנוסף, המועמדת בדוגמא עבדה בתפקיד אדמיניסטרטיבי, ופירטה את התחומים עליהם הייתה אחראית (“מענה טלפוני, ניתוב שיחות, תיוק מסמכים, הקלדה עיוורת, עבודה בצוות” ועוד).
פירוט על תוכנות המחשב השונות בהן יש לכם ידע הוא חשוב (Windows, Word, Power Point, Excel, Outlook) מאחר ובמסגרת תפקיד אדמיניסטרטיבי, רוב העבודה היא מול מחשב.
במידה וקיים ניסיון בזמן השירות הצבאי, מומלץ לציין זאת. בדוגמא ניתן לראות כי המועמדת שירתה בתפקיד פקידותי, דבר המראה על ניסיון עוד משירותה הצבאי בתחום האדמיניסטרטיבי.
באפשרותכם לבחון דוגמא לקורות חיים.
לנוחיותכם אספנו עבורכם דוגמאות לקורות חיים למקצועות נוספים.
כמו כן אתם מוזמנים לקרוא את המאמר לגבי איך כותבים קורות חיים
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – אדמינסטרציה בפורמט WORD

להלן תמונה של קורות חיים אדמיניסטרציה

קורות חיים אדמיניסטרציה קורות חיים אדמיניסטרציה

ניתן לראות בתמונה למעלה קורות חיים אדמיניסטרציה

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות