דוגמא לקורות חיים – איש סיסטם

להלן דוגמא לקורות חיים של איש סיסטם. קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית.
מומלץ לציין בקצרה את היכולות שלכם כאנשי סיסטם (“סדר, ארגון, יצירתיות, רמת ביצועים גבוהה, מתן מענה מהיר לבעיות בשטח” וכו’).
קורות החיים מציינים בבירור את נושא ההשכלה-מקומות ההשכלה (“השכלה תיכונית – מגמת מחשבים,”), קורסים (“טכנאי תשתיות, רשתות ומחשוב, טכנאי הנדסת תוכנה – מטעם הצבא), תארים (“תואר ראשון במדעי המחשב- אוניברסיטת בר אילן”), והצטיינויות (“סיום התואר בהצטיינות, מצטיין דיקן”). אם במהלך השירות הצבאי שירתם בתפקיד הרלוונטי לתחום המחשוב – יש לציין זאת. הדבר מראה על ידע וניסיון בתחום המחשוב והסיסטם. (בדוגמה – “איש סיסטם בגדוד תקשוב, תפקיד בעל סיווג בטחוני גבוה”). יש להרחיב במידת האפשר על התפקידים הקודמים בתחום ומקומות העבודה. (“איש סיסטם בחברת הייטק, חברה פרטית, ציבורית וכו’) מומלץ לפרט את תחומי האחריות במסגרת התפקידים הקודמים (בדוגמה- “תחזוק והקמה של רשתות, תחום מחשוב הענן, בנייה ותכנון מערכות, מתן מענה מהיר לבעיות בשטח” וכו’). חשוב לציין את סביבת העבודה והתוכנות שיש לכם ידע, נקודה זו רלוונטית מאד לתחום הסיסטם. (“Microsoft, Word, Power Point, Excel, SQL, Linux, , ידע רב בשפות תכנות שונות. Java, JavaScript, Assmbly, C, C++), החוש הטכני ורמת הידע במחשבים חשובה מאד כשאר מחפשים עבודה בתחום.
אם ברצונכם לדעת איך כותבים קורות חיים, לחצו כאן לקריאת המאמר.
בנוסף, אתם מוזמנים לבחון דוגמאות לקורות חיים מהמאגר שבאתר.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – איש סיסטם בפורמט WORD

להלן הקובץ כתמונה
resume of system Administrator קורות חיים איש סיסטם

להלן תמונה של קורות חיים איש סיסטם

קורות חיים איש סיסטם קורות חיים איש סיסטם

ניתן לראות בתמונה למעלה קורות חיים איש סיסטם

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות