קורות חיים לדוגמא – מזכירה

להלן דוגמא לקורות חיים של מזכירה. קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית.
קורות החיים מציינים בבירור את נושא ההשכלה- שמות מקומות ההשכלה,שמות הקורסים (“ניהול משרד ממוחשב”, “סדרת השתלמויות בתחום שירות, מכירה וניהול תיק הלקוחות”), וכן תפקידים (“מזכירה בכירה”),תעודות והצטיינויות (“קבלת תעודת הצטיינות על מילוי תפקידי”).
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם-הכולל מקומות עבודה,תפקידים ונושאים עליהם הייתם ממונים.בדוגמא ניתן לראות כי במסגרת עבודת המועמדת כמזכירה,היא הייתה אחראית על ביצוע משימות שונות,כגון: ניהול יומן אישי,תיאום פגישות,ניתוח דו”חות,טיפול בלקוחות ועוד. פירוט זה מראה על אחריות ויכולות נוספות. בנוסף,ניהול יומן אישי דורש אמינות מצד המנהלים.עוד עולה מקורות החיים כי המועמדת עבדה במקומות עבודתה במשך זמן רב,דבר המעיד על עקביות,יציבות ונאמנות למקום העבודה.
פירוט השפות והקלדה עיוורת הוא בעל חשיבות גבוהה במזכירות,שכן חלק רב מהעבודה כולל עבודה בכתב ולכן כדאי לציינו.
במידה וקיים ניסיון בזמן השירות הצבאי,מומלץ לציין זאת.בדוגמא ניתן לראות כי המועמדת שירתה בתפקיד פקידותי, ואף קיבלה על כך הצטיינות.
לנוחיותכם, אספנו עבורכם קורות חיים לדוגמא למקצועות נוספים.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – מזכירה בפורמט WORD

להלן תמונה של קורות חיים לדוגמא – מזכירה

קורות חיים לדוגמא מזכירה קורות חיים לדוגמא   מזכירה

ניתן לראות בתמונה למעלה קורות חיים לדוגמא מזכירה

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות