קורות חיים לדוגמא – חובש

להלן דוגמא לקורות חיים של חובש. קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים:מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית.
קורות החיים מציינים בבירור את נושא ההשכלה-מקומות ההשכלה,קורסים (“חובש בכיר, מגן דוד אדום”, ” רישיון נהיגה רכב ביטחון מסוג אמבולנס”, ” קורס חובשי רפואת חירום”),תפקידים בתחום (“חובש בכיר נהג אמבולנס”) והצטיינויות (“זכיתי בתואר עובד מצטיין”).
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם,הכולל מקומות עבודה ותפקידים.כדאי לציין תפקידים בהם עסקתם או היו תחת אחריותכם.בדוגמא ניתן לראות כי בנסיונו הקודם מילא המועמד מספר תפקידים בתחום-” חובש רפואת חירום,חובש בכיר,נהג אמבולנס”,ובנוסף פירט על פעילויות נוספות בהן לקח חלק, כגון: קליטה והנחיית עובדים חדשים, מתן מענה מהיר לבעיות בשטח, ניהול צוות עובדים בן 5 עובדים ועוד.פירוט זה מראה על אחריות,ידע ויכולות בתחומים רבים,למשל תחום הניהול.
מומלץ לפרט את סביבת העבודה והתוכנות בהם השתמשתם. ניתן לציין הן תוכנות בסיסיות (Word,Excel,Office),והן תוכנות הרלוונטיות רק לתחום החבישה (תוכנת איתורן לשיבוץ האמבולנסים והצוותים שבתוכו לכל המשימות ונסיעות חירום,חשבשבת)
במידה וקיים ניסיון בזמן השירות הצבאי,מומלץ לציין זאת.
לנוחיותכם, אספנו עבורכם קורות חיים לדוגמא למקצועות נוספים.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – חובש בפורמט WORD

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות