קורות חיים – סטודנט

להלן דוגמא לקורות חיים של סטודנט. קורות החיים פותחים בפרטי הקשר החשובים: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית.
מומלץ לכתוב בקצרה את היכולות שלכם ותכונות האופי שיועילו לכם במסגרת העבודה. (“יחסי אנוש מצוינים, תודעת שירות גבוהה, ניהול משימות, יכולת מכרתית ושיווקית” וכד’).
מאחר ומדובר בסטודנט שעדיין נמצא במסגרת התואר, יש לציין בבירור את נושא ההשכלה – השכלה תיכונית – בגרות עיונית באליאנס, ולפרט על ממוצע הציונים ואם סיימתם את הלימודים בהצטיינות. כדאי להוסיף תחומים עניין אחרים שעשיתם במסגרת לימודי התיכון, כמו התנדבות, ספורט או חוגי העשרה. השכלה אקדמאית – אף על פי שעדיין לא סיימתם את התואר, ציינו את תחום הלימודים ומה עשיתם עד כה: פרויקטים, קבלת מלגות, פעילות באוניברסיטה/ מכללה, ממוצע ציונים וכד’.
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם, אם יש כזה, הכולל מקומות עבודה ותפקידים. בדוגמא ניתן לראות כי המועמד משמש כמלצר בזמן הלימודים, נקודה המראה על חריצות. ניתן לפרט על תחומי האחריות בתפקיד זה ויכולות שהוכחתם במסגרת העבודה.
בסעיף השירות הצבאי יש לציין את החיל בו שררתם, התפקיד, דרגת שחרור ותחומי האחריות.
אם יש לכם ידע בשפות – זה המקום לפרט אותן ואת רמת הידע. בנוסף, אם יש תחומים נוספים שתרצו לפרט עליהם, בסעיף השונות תוכלו לכתוב על כך.
לרוב נוח להתחיל עם פורמט קורות חיים מוכן, ולעדכן אותו.
בנוסף אספנו עבורכם מגוון של דוגמאות לקורות חיים.
באפשרותכם לקרוא על איך לכתוב קורות חיים במאמר המסביר על הנושא.
בהצלחה!

להלן קורות חיים לדוגמא סטודנט

קורות חיים לדוגמא סטודנט קורות חיים סטודנט

ניתן לראות בתמונה למעלה קורות חיים לדוגמא סטודנט

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות