קורות חיים לדוגמא – מערכות מידע

להלן דוגמא לקורות חיים של העוסקים במערכות מידע. קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים:מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי,היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית.
קורות החיים מפרטים את נושא ההשכלה: מקומות ההשכלה(“אוניברסיטת חיפה”),קורסים(“הדרכה, צה”ל”),תארים(“תואר ראשון במערכות מידע”) והצטיינויות (“סיום לימודים בהצטיינות”).
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם,הכולל מקומות עבודה ותפקידים (“מתכנת מערכות מידע”). בדוגמא ניתן לראות כי בנסיונו הקודם פירט המועמד על פעילויותיו בתחום: “אחראי על תחזוקה,פיתוח ותמיכת משתמשים במערכות פנים ארגוניות, מתן מענה מהיר לבעיות בשטח” ועוד.פירוט זה מעיד על נסיונו וידיעותיו בתחום מערכות המידע.
רצוי לציין את סביבת העבודה והתוכנות בהן השתמשתם. ניתן לפרט הן על תוכנות בסיסיות והן על תוכנות הרלוונטיות רק לתחום זה (“Java,Javascript,Visual Basic,SQL”).
מומלץ לציין את השירות הצבאי ואף לפרטו במידה והוא תואם לתחום עיסוקכם, כפי שכתוב בדוגמא: “מדריך מערכות מידע ושו”ב צהליות, שחרור בדרגת סמל ראשון.” פירוט זה מראה על ניסיון רב שנים בתחום מערכות המידע, ולכן כדאי לציינו.
לנוחיותכם, אספנו עבורכם קורות חיים לדוגמא למקצועות נוספים.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – מערכות מידע בפורמט WORD

להלן תמונה של קורות חיים לדוגמא – מערכות מידע

קורות חיים לדוגמא מערכות מידע קורות חיים לדוגמא   מערכות מידע

ניתן לראות בתמונה למעלה קורות חיים לדוגמא מערכות מידע

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות