קורות חיים לדוגמא – מלחימה

להלן דוגמא לקורות חיים של מלחימה. קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית. כמו כן מצוין רישיון נהיגה ובעלות על רכב, נקודה המעידה על זמינות וניידות.
מומלץ לציין בברור את תחומי הידע שרכשתם והניסיון בתחום ההלחמה, יכולות שונות הקשורות לתפקידים הקודמים שעסקתם. (“אחריות, תודעת שירות גבוהה, ביצוע כמה משימות במקביל, יכולת עבודה בצוות” וכו’)
קורות החיים מפרטים את נושא ההשכלה, קורסים והסמכות (“קורסים במסגרת הצבא: הלחמה עדינה, הלחמת SMT”). מומלץ לציין את תחום השירות הצבאי במידה ורלוונטי לתחום ההלחמה (“חיווט והלחמה בחיל האוויר, אחריות על צוות, הובלת פרויקטים” וכו’).
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם, הכולל מקומות עבודה ותפקידים (“מלחימה בחברות בתחום האלקטרוניקה, מעבדות, סלולר וכד’”). בדוגמא ניתן לראות כי בניסיונה הקודם פירטה המועמדת על פעילויותיה בתחום: “הלחמת רכיבים, פירוק והרכבה, ניהול משימות, עבודה בצוות” ועוד. פירוט זה מעיד על ניסיונה בתור מלחימה.
רצוי לציין את סביבת העבודה והתוכנות בהן השתמשתם (“Word, PowerPoint, Excel, .Outlook”),
כדי שקורות החיים שלכם יהיו מעולים, מומלץ לקרוא לגבי איך כותבים קורות חיים.
בנוסף, אספנו עבורכם מגוון של דוגמאות לקורות חיים במקצועות שונים.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – מלחימה בפורמט WORD

להלן תמונה של קורות חיים לדוגמא הלחמה

קורות חיים לדוגמא הלחמה קורות חיים לדוגמא הלחמה

ניתן לראות בתמונה למעלה קורות חיים לדוגמא הלחמה

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות