קורות חיים לדוגמא – שיננית

להלן דוגמא לקורות חיים של שיננית. קורות החיים מכילים את פרטי הקשר החשובים: מספר הטלפון עם תא קולי (במידה ולא תהיו זמינים), כתובת דוא”ל פרטית (רצוי לפתוח חשבון דוא”ל אישי, היכול להכיל מידע הנחשף אליכם בלבד) וכתובת עדכנית.
מומלץ לציין בקצרה את הכישורים הרלוונטיים לתפקיד (“סבלנות, יסודיות, יחסי אנוש טובים” וכו’).
קורות החיים מפרטים את נושא ההשכלה: מקומות ההשכלה (“אוניברסיטת תל אביב”), לימודי תואר/ תעודה (“לימודי תעודה במדעי הבריאות וההתנהגות, התמחות בשיננות”), קורסים והסמכות (“קורס עזרה ראשונה”) והצטיינויות (“סיום הקורס בהצטיינות”).
קורות החיים מרחיבים במידת האפשר ניסיון תעסוקתי קודם, הכולל מקומות עבודה ותפקידים (“שיננית בקופת חולים כללית, מכבי, לאומית או במרפאות פרטיות”). מומלץ לפרט את תחומי האחריות והמטלות שביצעתם במסגרת התפקיד (“מתן הדרכה סבלנית וסיוע בשמירה על היגיינת הפה ובריאות השיניים, הסרת אבנית ועששת לפציינטים, שימוש בפלואוריד, הדרכה בבתי ספר לגבי צחצוח נכון ושמירה על בריאות הפה” וכו’).
רצוי לציין את שליטתכם בשפות בכל רמה שהיא, משום שתפקיד זה דורש מתן מענה למטופלים ממוצאים שונים, ולכן ידיעת שפות נוספות יכולה להוות יתרון למחפשי העבודה (“אנגלית: טובה מאוד עברית: שפת אם, רוסית: שפת אם”).
כדאי לקרוא על איך כותבים קורות חיים כדי לקבל טיפים והסברים על הנושא.
כמו כן, באתר ישנו מאגר ובו מגוון רחב של דוגמאות לקורות חיים במקצועות שונים.
בהצלחה!

להורדת קורות החיים לדוגמא – שיננית בפורמט WORD

להלן הקובץ כתמונה
%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA%2B%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D קורות חיים שיננית

להלן תמונה של קורות חיים שיננית

קורות חיים שיננית קורות חיים שיננית

ניתן לראות בתמונה למעלה קורות חיים שיננית

Comments are closed.

רוצה לכתוב קורות חיים כאלו בקלות?


לחץ כאן לכתיבת קורות חיים כאלו, בחינם ובקלות